عید خجسته در واقعیتِ پر از درد و غم!
06/17/2018 | دیگران

    جالبیت   |  

5.0

5/


ارزیاب کنندګان:2

نویسنده: ارسلان اعماق
عيد سعيد فطر يکی از دو عيد بزرگ در اسلام است که نزد مسلمانان از مقام و جایگاهی فوق العاده‌ای برخوردار بوده و در باره‌ی آن احاديث و روايات زیادی وارد شده است. چنانچه پیامبر اکرم صلی الله علیه وسلم از عید سعید فطر و عید سعید اضحی تجلیل به عمل آورده اند.
همه ساله مسلمانان بعد از ختم ماه مبارک رمضان در روزهای اول، دوم و سوم ماه شوال، که عید سعید فطر است، به خوشی و مسرت می‌پردازند و این روزها را تجلیل کرده و وحدت شان را به نمایش می‌گذارند؛ در حالی‌که این امت مسلمه نزدیک به یک قرن است کیان اصلی خود را-که همانا دولت مقتدر خلافت بود- از دست داده، سرزمین‌های شان پارچه پارچه شده، امت واحد به بیش از 53 کشور تقسیم شده است و همه روزه درد و رنج‌شان در حال افزودن است.
از سوی دیگر، مسلمانان در حالی از عید سعید فطر تجلیل می‌کنند که سرزمین‌های شان مانند: افغانستان، سوریه، عراق، یمن و فلسطین از ظلم و ستم بیداد می‌کند و کفار استعمارگر هرنوع ظلم، جبر و خیانت را برای امت درد دیده و رنجدیده روا می‌دارند، سرزمین‌های شان تحت اشغال کفار استعمارگر قرار گرفته و برای پیشبرد اهداف استراتیژیک و تداوم پروژه‌های‌شان امت مسلمه را به شکل فجیعانه و بدون در نظر گرفتن حتی ارزش‌های انسانی از بین می‌برند. آتش جنگ، وحشت، دحشت، نفاق‌افگنی و کشتار در سرزمین‌های اسلامی حاکم بوده و امت مسلمه تنها چوب سوخت این نوع آتش‌ها قرار گرفته اند. به مقدسات‌شان توهین شده خون‌شان نزد کفار به مثابه‌ی آب ارزش نداشته و قبله‌ی اول‌شان که همان بیت‌المقدس است، تحت اشغال کفار استعمارگر می‌باشد.
باید ما امت اسلامی درک کنیم تا زمانی‌که دوباره به ریسمان اسلام چنگ نزنیم، اسلام را منحیث حلال تمام مشکلات مان نپذیریم و برای اعاده‌ی دوباره‌ی دولت خلافت راشده سعی و تلاش ننماییم، تمام اعیاد مان همین طور در جنگ، بدبختی و کشتار خواهد بود و آتش جنگ و وحشت از هرروز کرده شعله‌ور خواهد شد و تا زمانی‌که کفار استعمارگر در سرزمین‌های اسلامی حضور سیاسی و نظامی داشته باشند، هیچگاهی روی آرامی را هم نخواهیم دید.
 پس بخاطر اعاده کردن دوباره‌ی زنده گی اسلامی و برگردانیدن خلافت برمنهج نبوت از هیچ نوع سعی و تلاشی در این راستا دریغ نورزیده و شبانه روزی سعی و تلاش نمایید. در آخر از الله سبحانه وتعالی استدعاء داریم که با آمدن این عید، خوشی‌های امت مسلمه را با آمدن دولت خلافت چند برابر ساخته و یک بار دیگر این امت رنجدیده را قوت بخشیده و تمام امت در زیر یک چتر، یک سپر و یک بیرق زنده گی نموده، خوشی و مسرت واقعی عید را تجربه نماییم.

    جالبیت  
|  

5.0

5/


ارزیاب کنندګان:2



   ارسال نظر